serwis-skuterow.pl

Pod tym adresem internetowym (serwis-skuterow.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane strony WWW znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze słów kluczy, najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników szukających usług lokalnych, kosmetyczka Gdynia, księgowa Łódź. Takie domeny dużo łatwiej zapamiętać, a serwisy z takimi domenami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem domeny dla swojej firmy? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, czym się zajmujesz, a znajdziemy na pewno pasujący adres, zawierającą najlepsze słowa klucze. Po prostu zadzwoń do nas!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia domeny?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Klient uiszcza tylko miesięczny czynsz za stronęWWW, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny czynsz.


5. Jak powstają treści dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony internetowej są jej teksty, a konkretnie ich struktura i język. By zatem stworzyć teksty, potrzebujemy jak najwięcej wiadomości o Twojej działalnośći. Tylko w ten sposób wynajdziemy punkty, które zaciekawią potencjalnych czytelników. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się sami: piszemy teksty, by były ciekawe dla czytelników, ale i realizowały kryteria optymalizacji strony w Google. Zapewniamy treści dopasowane do stylu Twojej działalności, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd czerpiecie prezentowane na serwisach zdjęcia?

Stosujemy ilustracje z profesjonalnych internetowych banków zdjęć. Oczywiście możesz przesłać naszej firmie swoje zdjęcia, o ile posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w zaprojektowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientom wykonaną przez nas stronę internetową z prośbą o zaakceptowanie. Masz 2 tygodnie na przesłanie wszelkich zmian. Za darmo naniesiemy zmiany serwis.


8. Do kogo skierowana jest propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych odbiorców stanowią również lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa zazwyczaj potrzebują pomocy w internecie, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może posiadać inny adres swojego serwisu, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway zawsze musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Na pewno wytłumaczymy, jak to sprawnie zrobić.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za napisanie tekstów na strony internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od tworzenia tekstów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać zmiany na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz zmiany na swojej stronie, wyślij zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!